.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سفر فرهنگی به مازندران، اعلام شد؛
تاسیس شهرستان میاندرود، هدیه بزرگ دولت
با توجه با به قابلیت ها و پتانسیل های موجود در منطقه میاندرود و درخواست مردم، پیگیری نمایندگان مردم ساری و موافقت مسئولان وزارت کشور این منطقه به شهرستان ارتقا ...
تاسیس شهرستان میاندرود، هدیه بزرگ دولت

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر هیات دولت به استان مازندران، شهرستان میاندورد به مرکزیت شهر سورک مورد تصویب قرار می گیرد.

به گزارش شمال نیوز،علی اصغر یوسف نژاد گفت: با توجه با به قابلیت ها و پتانسیل های موجود در منطقه میاندرود و درخواست مردم، پیگیری نمایندگان مردم ساری و موافقت مسئولان وزارت کشور این منطقه به شهرستان ارتقا می یابد و در جلسه ویژه هیات دولت در مازندران به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی افزود: شهرستان شدن میاندرود، هدیه و بزرگ دولت در سومین سفر استانی به مازندران بوده است.

نماینده مردم ساری ابراز امیدواری کرد: تا با استقلال این منطقه، زمینه رشد و شکوفایی آن فراهم گردد.

یادآور می شود شهرستان میاندرود به عنوان نوزدهمین شهرستان با مرکزیت شهر سورک به مجموعه شهرستان های استان مازندران افزوده شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 آذر 1389
آقای ابوترابی با سلام
باید از نماینگان قائم شهر اکبری و ادیانی تشکر کرد چون آنان عامل اصلی کارخانه خودرو سازی سایپا شمال با 1000 میلیارد تومان و تولید 150000 هزار دستگاه خودرو در سال از قائم شهر به میاندرود ساری شدند و دوست داریم از این دونفر سوال کرد چه تفاوتی میان ایندو و یوسف نژاد ساری بود و چرا زحمات آقای رعیت که هزینه های زیادی را جهت آوردن سایپا شمال داد را بهدر دادند ؟مردم قائم شهر چه گناهی کردند که تاوان ندانم کاری اکبری و ادیانی را پس دادند ؟
نا شناس 10 آذر 1389
حهت اطلاع مسولان بابل مواظب باشيد شهرستان شما دو تيكه نشود
نا شناس 10 آذر 1389
شهرستان شدن بندپي كي ؟
بهروز 10 آذر 1389
انشالله هدیه بزرگتر در راه است و ان ارتقای منطقه غرب مازندرا ن به استان گردشگری است
محمد 10 آذر 1389
پتانسیل را تعریف کنید سپس آبروی لغت را ببرید
عبداله 10 آذر 1389
توجیب ما را نزن شهرستان شدن پیش کش !!!!
علی بند پی 10 آذر 1389
شهرستان شدن بندپی حق مردم بندپی است ، مگر شهر بندپی چه چیزی کمتر از سورک و میاندرود داشت و دارد . تا کی باید بندپی تاوان بازی های سیاسی مسءولین بابل را بدهد . و تا کی باید قربانی توسعه بابل شود .
بندپی از هر لحاضی شایسته شهرستان شدن را دارد و به خاطر زور گویی های بی جای بابل نمی تواند توسعه پیدا کند . حق مردم بندپی را بهشون بدهید .
نا شناس 10 آذر 1389
تنكابن مي تونه بره با لاهيجان تشكيل استان بده
jjji 10 آذر 1389
ادياني واكبري به فكر كاشتن مديران نالايق در استان هستند كجا به فكر شهر هستند اي كاش ماهم يكي مثل حاج علي اصغر ساروي ها داشتيم
یاسر 11 آذر 1389
این آقای اصلاح طلب آنچنان در مورد شهرستان شدن و پتانسیل میاندرود حرف میزنه که اگر کسی ندودنه فکر میکنه این آقا میاندرود رو شهر رستان کرده.
فرزاد 11 آذر 1389
آقای یوسف نژاد عزیز........
شما که دم از کارهای بزرگ میزنی اول برو دفتر خودتو درست کن و نذار یک آدم (ه ی) بیسواد که به زور دیپلم گرفته بیاد ادعای رئیس دفتری تو را بکند.مگه آدم با سواد کم داریم که شما رفتی سراغ ه.ی
حسین 11 آذر 1389
اینجا باید از زحمات آقای دکتر شجاعی که در زمان وزارت آقای کردان تاییدیه شهرستان شدن میاندرود را گرفتن تشکر کنیم
حیدر 13 آذر 1389
آقای یوسف نژاد :دلت خنک شد که ساری را از این قابلیت که بتونه مرکز استات بشه انداختی و بابل مدعی شده که ما باید مرکز استان باشیم
علي 13 آذر 1389
هروقت مصوبه اش راازدولت گرفتين ؛علني اش كنيد.... وزيركشوركه اين موضوع راردكرد...فقط رحيمي قول دادكه مصوبه اش راميگيرد....حالانقش شماخبرگزاري ها مهمتراست...برويدازنمايندگان محترم ساري آقايان شجاعي ويوسف نژادسؤال كنيدكه چه كسي اين مهم راپيگيري نموده است..؟
محمد 14 آذر 1389
یک سوال از آقای یوسف نژاد:شنیدیم قراره شما شهردار سورک که قرار ه توسط شورا این شهر اخراج بشه به عنون فرماندار در نظر گرفتی...!
اگه تونستی یک کمکی به فکر بر و بچ میاندود هم باش آقای اصلاح طلب
اسماعیل موسوی 14 آذر 1389
این آقا چرا همش حرف سورک و میاندرودو می زنه؟ برای ساری چه کاری انجام داده؟ موقع رای گرفتن همش برای ساری وعده می ده بعدش هیچ می ره تا چهار سال بعد ...
ef 14 دي 1389
دوست عزیزی که ازاگبری و ادیانی نمایندگان محترم قائم شهر سوال کردید ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:
1-مازندران و بویژه در منطقه مرکزی با توجه به تراکم جمعیتی و مناطق مسکونی آن یک کلان شهر است و جداسازی ساری از بابل و یا قائمشهر هدررفت انرژی نمایندگان را به دنبال دارد.
2-سفر ریاست محترم جمهوری و تلاش های مجموعه نمایندگان استان خیرات و برکاتی داشت که به عنوان نمونه باید به کارحانه فولاد سوادکوه و اتوموبیل سازی بابل و...اشاره نمود که در صورت تحقق کامل مثلا شرکت تولید فولاد بطور مستقیم بیش از دو هزار نفر نیروی کار جذب خواهد نمود.
3- جادارد از تلاش های مجمع نمایدگان استان و نمایندگان قائم شهر بویژه آقای دکترادیانی که تلاش های زیادی در زمینه حل مشکل اصلی حوزه انتخابیه یعنی بیکاری وتاسیس شرکت تولید فولاد داشته اند تشکر نماییم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.105 seconds.